Stempelworkshop

Op Zondag 4 juni (eerste pinksterdag) geef ik weer een stempelworkshop
van 11:00 tot 13:00 uur
Tussen de Bogen 62,
1013JB Amsterdam

Twee uur lang leer ik je hoe je de mooiste stempels kan maken.
Het kost €20,00 per persoon (inclusief materiaal, koffie, thee en koekjes)
Heb je zin om mee te doen of ken je misschien iemand die dat leuk zou vinden?
Stuur een mail naar gjaquet@freeler.nl of bel 0655766790
Wacht niet te lang want er is plek voor maximaal 10 deelnemers!

stempelworkshop 4 juni

2 gedachtes over “Stempelworkshop

  1. Beste Gertie,

    Staan er nog nieuwe workshops “stempelen” gepland de komende tijd?
    Graag zou ik met een vriendin deel komen nemen.

    Vriendelijke groet,
    Inge Engel

    • Hoi Inge,
      Op dit moment heb ik nog geen stempelworkshop gepland staan, maar zal er zeker weer een organiseren! Stuur me even een email: gjaquet@freeler.nl
      Dan zet ik je op de mailinglijst en laat ik het je weten zodra er weer een workshop op de agenda staat.
      Groetjes, Gertie

Geef een reactie

